In de afgelopen weken hebben de inwoners van Kessel afscheid moeten nemen van veel inwoners. Het dorp is hard geraakt door het coronavirus. Bij een verlies zoeken mensen graag steun bij elkaar en dat kan nu niet. Ook de Paasdagen worden noodgedwongen rustig en thuis doorgebracht. Muziek kan veel betekenen en dat heeft Muziekvereniging Kessel geïnspireerd tot een mooie actie.

Op 1e Paasdag, zondag 12 april, om 12.00 uur ná het luiden van de kerkklokken zal het Kesselse volkslied “Mien Dörp” worden gespeeld. Alle leden van de Muziekvereniging spelen het volkslied in hun eigen tuin of voor hun huis op straat op hun eigen instrument. Ook niet-leden die wel een instrument spelen kunnen meedoen. Stuur even een mail naar info@muziekverenigingkessel.nl dan zorgen we dat de muziek bij je terecht komt.

Speel je geen instrument, maar kun je wel zingen, bijv. bij Aodemnoët, Dialekgroep Angers of Mannewerk? Kom dan ook naar buiten om 12.00 uur en zing mee met het volkslied.

We hopen hiermee alle inwoners van Kessel een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijden.