Afgelopen zaterdag 4 november vond het jaarlijkse Caeciliafeest plaats van de fanfare. ‘s Middags werd met de hele vereniging de beugelclub bezocht, een leuke activiteit zeker ook voor onze jeugdleden! De jeugdleden moesten daarna snel naar Sintermerte waar ze prachtig muziek hebben gemaakt. ‘s Avonds was het tijd voor de feestavond bij “Biej Ton & Marij”. Het thema was “heudjesbal”, ook te zien op de foto van de jubilarissen! Er waren maar liefst 7 jubilarissen, waarvan er 2 helaas niet aanwezig waren. Nikki Selen is 10 jaar lid, Irma van de Goor, Roel Boots en Ruud Franssen 25 jaar en Erik Timmermans, Rezie Bouten en Mart Hanssen zelfs 40 jaar! Onder het genot van lekkere hapjes en drankjes kreeg “DJ Matje” goed de stemming erin en werd het nog een topavond!