Koninklijke Fanfare Maasoever

De fanfare is het oudste onderdeel van de muziekvereniging. In haar lange historie heeft de fanfare al veel successen gevierd! De laatste jaren is het accent verschoven van beoordelingen en concoursen naar meer beleving en optreden voor het grote publiek. Daarnaast onderneemt het orkest jaarlijks een aantal muzikale en gezellige activiteiten. Grote successen werden de afgelopen jaren behaald met o.a. het Promsconcert bij het 150-jarig bestaan in 2006 en bij het afscheid van de gemeente Kessel in 2009! In december 2017 organiseerde de fanfare een prachtig film- en musicalconcert met medewerking van danseressen van KSV. In 2019 en 2020 hield de fanfare zeer geslaagde carnavalsconcerten met een echte Kesselse sjoenkel medly. Helaas kon dit carnavalsconcert in 2021 niet doorgaan ivm de coronapandemie.Het repetitieseizoen wordt ieder jaar afgesloten met een gezellig campingconcert. Sfeer verhogend zijn ook altijd de concertreizen, die met de hele club worden gemaakt. De laatste keer was in 2017 naar Münster. De fanfare repeteert elke vrijdagavond bij het eigen repetitielokaal “Tutti” onder leiding van dirigent Hans Breuls. Nieuwsgierig? Kom gerust een keer luisteren!