Op vrijdag 14 juli organiseert Koninklijke Fanfare Maasoever haar inmiddels niet meer weg te denken campingconcert. Dit jaar vindt het plaats bij Camping den Aenstoot in de Donk. Het concert begint om 19.00 uur. De slagwerkgroep zal het concert openen met een leuk en gevarieerd programma, zoals we inmiddels van hun gewend zijn. Billy Jean, het bekende nummer van Michael Jackson, wordt gespeeld samen met enkele muzikanten van de fanfare. Het fanfarecorps zelf heeft gekozen voor een licht repertoire met filmmuziek, funky muziek maar natuurlijk ook een traditionele mars. De avond wordt afgesloten door Bigband The Ambassadors, die er zoals gebruikelijk een feestje van maken met muziek in combinatie met zang. Tijdens het campingconcert worden ook de diploma’s uitgereikt aan de leerlingen die op 22 juni hun praktijkexamen hebben gehaald, een mooie mijlpaal zo net voor de zomervakantie! U bent van harte welkom bij dit gratis concert in de Donk (Groenstraat) in Kessel bij Camping den Aenstoot.