In de komende zomermaanden zijn diverse onderdelen van onze vereniging actief op de campings in de regio om de gasten daar te trakteren op heerlijke muziek! Op vrijdag 29 juni treden maar liefst 3 onderdelen op bij Camping Oda Hoeve: de Slagwerkgroep begint de avond om 19.00 uur in samenwerking met ‘boyband’ Cool Kids, daarna is het de beurt aan Koninklijke Fanfare Maasoever. De avond wordt muzikaal afgesloten door Bigband The Ambassadors. Dit campingconcert luidt tevens de repetitievakantie in van de vereniging.
Daarna gaat de campingtoer verder met een optreden van Laot Gaon op dinsdag 3 juli bij Camping Barbizon (20.00 uur), The Ambassadors op woensdag 4 juli bij Camping de Hazenakker (20.00 uur), Laot Gaon op dinsdag 10 juli bij Camping Oda Hoeve (20.00 uur) en The Ambassadors op woensdag 29 augustus bij Camping Oda Hoeve (20.00 uur). We hopen op een mooie zomer en zien u graag bij een van de optredens!