Bigband The Ambassadors, Kon. Fanfare Maasoever en Kon. Harmonie Concordia organiseren een fantastisch concert op zondag 20 oktober.

Het concert start om 11.00 uur en de titel is: Just Squeeze me – American Music Adventure

Swingende big band muziek wordt afgewisseld met sfeervolle nummers, van klassiek tot pop, en dat alles met een Amerikaans tintje.
Ray Charles, Duke Ellington, zomaar wat namen van Amerikaanse muziekhelden die voorbijkomen op deze ochtend in DOK6.
Extra bijzonder is de samenwerking met lokaal zangtalent. Hoe uniek is het om te zingen met een live orkest?
Wij bieden 4 lokale zangtalenten (van 16 jaar of ouder) de kans om een nummer te zingen met 1 van beide orkesten op deze ochtend. Aanmelden hiervoor kan tot 8 juni, door een formulier in te vullen: bit.ly/aanmelding_zangtalent_mvk

Tickets voor het concert komen binnenkort beschikbaar via de site van DOK6 en kosten € 15,00.