Een paar weken geleden heeft de slagwerkgroep een geslaagd concert gehouden, samen met de slagwerkgroep van Showorkest Harmonie Fortissimo en het koor Aodemnoet.

De middag werd afgetrapt met de slagwerkgroep van Muziekvereniging Kessel. Het muzikaal programma liep uiteen van klassieke muziek (Hungarian Dance no5 en Excerpts from Carmen Suite), tot hardcore muziek (Happy Hardcore) en marsmuziek (Samba Salute). Vervolgens betrad Aodemnoët het podium en hebben zij een gevarieerd programma gezongen, van Engelse songs als Family Tree en Holy Highway tot dialectliedjes als Gaer gekös en Sjtammbaum.

Als derde was het de beurt aan de slagwerkgroep uit Venlo. Zij hebben niet alleen op slagwerkinstrumenten gespeeld, maar ook op containers. Een superduet tussen 2 drummers en een visueel attractief nummer (Stick Jokes) maakte hun programma compleet.

Als afsluiting hebben de beide slagwerkgroepen nog 2 muziekwerken gezamenlijk gespeeld.

Een geweldige samenwerking, zeker voor herhaling vatbaar!!