Zondag 20 februari Sfeervol concert “Herinnert u zich deze nog?” bij DOK6 in Panningen!
Een middag genieten van mooie muziek die ongetwijfeld herinneringen oproept aan vroeger, hoe heerlijk is dat! Koninklijke Fanfare Maasoever, onderdeel van Muziekvereniging Kessel, en Koninklijke Harmonie Concordia Panningen hebben opnieuw de samenwerking opgezocht na het succes van de TOP2000 concerten in 2019. Het thema “Herinnert u zich deze nog?” levert een enorm scala op aan evergreens en “gouwe ouwe”. Van “Ich bin wie du” via “Derrick” en “Thriller” naar een heerlijke “Abba”-medley. Maar ook de swingende muziek van Glenn Miller (o.a. “In the mood” en “Tuxedo Junction”) mag niet ontbreken. Zangeres Sandra Korsten maakt het nog extra speciaal met haar prachtige stem waarmee ze o.a. De Zee van Trijntje Oosterhuis zal vertolken. De Slagwerkgroep van Muziekvereniging Kessel opent het concert.
Francien van Kessel: “Na het succes van de TOP2000 concerten hadden we de smaak te pakken. Helaas hebben we in 2020 weinig muziek kunnen maken vanwege de coronamaatregelen. In de periode vanaf de zomer vorig jaar hebben we de draad weer opgepakt en waren we helemaal klaar voor ons concert op 27 november. Helaas moesten we ook die datum cancellen. Maar drie keer is scheepsrecht! Nu het weer mag was de klik er meteen weer, iedereen had er zin in om samen weer iets moois neer te zetten”. Esmée Gootzen vult aan: “Net als veel fanfares en harmonieën hebben we te maken met teruglopende ledenaantallen. Samen muziek maken, is wat ons verbindt en wat ons plezier brengt. Dan is het echt een win-win-situatie als je met meer dan 40 muzikanten samen op het podium zit: een volle klank en veel power. Dat is echt genieten!”
Het concert vindt plaats bij Theater DOK6 in Panningen op zondag 20 februari, aanvang 15.00 uur. De entree voor het concert is € 7,50 en kaartjes zijn verkrijgbaar via de website van DOK6 www.dok6.eu