Muziekvereniging Kessel is dit jaar in een nieuw jasje gestoken. Door uitbreiding met een joekskapel, bigband en zanglessen is de naam van de vereniging gewijzigd in Muziekvereniging Kessel. Muziekvereniging Kessel bestaat uit 5 onderdelen, Kon Fanfare Maasoever, Slagwerkgroep Kessel, Bigband Ambassadors en joekskapel Laot Gaon en natuurlijk uit heel veel jeugdleden die een muziekopleiding volgen. Omdat er e.e.a. komt kijken bij muziek maken, denk o.a. aan instrumenten en lessen, kunnen wij altijd financiële steun gebruiken.
Net als voorgaande jaren zal de vereniging in Kessel en Kessel-Eik langs de deuren komen met een leuke Kerst- actie.
Op zaterdag 15 december zullen de leden vanaf 11:00 uur huis aan huis rondgaan om een overheerlijke Plats te verkopen(verkoopprijs € 7,00). Dit jaar zullen er ook pakjes roomboter bij verpakt worden om de plats nog extra lekker te maken. Deze Plats is door Bakkerij Fleuren speciaal voor ons ontwikkeld en smaakt verrukkelijk, al zeggen we het zelf!
Zorg dus dat je ons niet mis loopt. Indien je het zelf niet lust kan het voor iemand anders een heel leuk en lekker Kerstcadeau zijn waar je niet eens de deur voor uit hoeft, want … Wij komen bij je langs.
Mocht je niet thuis zijn op 15 december en toch een heerlijke plats willen kopen (en de vereniging steunen) stuur dan een mail naar info@muziekverenigingkessel.nl .