Al enkele jaren verkopen wij in Kessel en Kessel-Eik huis-aan-huis heerlijke platsen van Bakkerij Fleuren. De plats is speciaal voor ons ontwikkeld en smaakt verrukkelijk, al zeggen we het zelf!
Op zaterdag 17 december zullen de leden van Muziekvereniging Kessel vanaf 11:00 uur huis aan huis rondgaan om de platsen te verkopen. Met pakjes roomboter erbij om de plats extra lekker te maken. Ondanks de stijgende kosten blijft de prijs € 7,00.
Wil je verzekerd zijn van een plats dan is het ook mogelijk om deze vooraf te bestellen. Stuur hiervoor een mail naar info@muziekverenigingkessel.nl met daarin je naam, adres en het aantal platsen dat je wilt bestellen. De platsen zullen dan ook op 17 december bezorgd worden.
Mocht je geen kleingeld in huis hebben, geen probleem. Via de QR code die de leden bij zich hebben, kun je gemakkelijk via je mobiel betalen.
Geniet zelf van een heerlijke plats of geef de plats cadeau en steun onze vereniging