Dit jaar sluiten we niet af met een kerstconcert of Sylvesterconcert maar met een spectaculair Filmconcert!
Onder leiding van dirigent Hans Breuls zal de fanfare een heel oeuvre aan filmmuziek ten gehore brengen. Dit met begeleiding van filmbeelden uit de desbetreffende films op groot scherm. Het toegankelijke programma bestaat uit populaire werken en is zeer divers: van fantasy, comedy, slap stick, romantiek en actie.
Bovendien zal Vera Hofman op dwarsfluit medewerking verlenen aan dit concert. Zij zal tijdens dit concert soleren op dwarsfluit in Schindler’s List . Verder is er ook zang van Anneke Joosten en Sjors Fasotte.
De Paort in Kessel zal omgetoverd worden tot een heuse bioscoop: Een rode loper aan de ingang zoals bij een echte première. Ook de popcorn zal niet ontbreken
De bezoekers van dit concert worden door de fanfare getrakteerd op een gezellige avond “naar de film”. Dit concert zal plaatsvinden op 9 december in de Paort in Kessel.
Aanvang 19.30 uur. Entree vrij.