Net als voorgaande jaren zal onze vereniging in Kessel en Kessel-Eik langs de deuren komen met een leuke moederdagactie. De vereniging bestaat uit 5 onderdelen: de Fanfare, de Slagwerkgroep, bigband The Ambassadors, joekskapel Laot Gaon en natuurlijk uit heel veel jeugdleden die een muziekopleiding volgen. Omdat er e.e.a. komt kijken bij muziek maken, denk o.a. aan instrumenten en lessen, kunnen wij altijd Uw financiƫle steun gebruiken.
Op zaterdag 12 mei zullen de leden vanaf 11:00 uur huis aan huis rondgaan. Vorig jaar hadden we potten met heerlijke chocolaatjes, dit jaar komen we weer met bloemen. Een bos rozen, van plantenkwekerij Wim Hendriks, voor 7 euro per bos.
Zorg dus dat je ons niet mis loopt en verras je moeder (of echtgenote of vriendin) met een mooie bos rozen. Mocht je 12 mei niet thuis zijn en toch graag een bos rozen willen kopen, stuur dan even een mailtje naar info@fanfaremaasoever.nl .