Op 9 juni hebben 5 jeugdleden van de muziekvereniging hun A-examen gehaald. Allemaal haalden ze mooie punten en hebben ze top gepresteerd! Lieke Berden en Milou Ottenheijm op alt saxofoon, Elke van Kessel op sopraansaxofoon, Thijs Vliegen en Sophie Verheijen op slagwerk. Tijdens het campingconcert bij de Oda Hoeve afgelopen vrijdag werden de diploma’s aan hun uitgereikt.
Kim Lennaerts, slagwerker bij onze vereniging, heeft op 16 juni deelgenomen aan de Nederlandse kampioenschappen voor slagwerkers en heeft daar 83 punten gehaald, een hele mooie prestatie!
Trompettiste Iris Ottenheijm tenslotte, heeft op 24 juni deelgenomen aan de Finale Jonge Solisten en heeft daar 86 punten gehaald. Wij zijn erg trots op ons jeugdig talent!!
Het campingconcert bij de Oda Hoeve was druk bezocht en de gasten hebben genoten van de afwisselende muziek van de slagwerkgroep met Cool Kids, Koninklijke Fanfare Maasoever én Bigband The Ambassadors. Namens de vereniging willen wij de familie Willems heel hartelijk danken voor de gastvrije ontvangst. Het was een zeer gezellige afsluiting van ons repetitieseizoen.