Het is alweer een paar jaar geleden, maar in januari 2020 hebben we een FAN-TAS-TISCH vastenaovesconcert gehad bij Gemeenschapshuis De Paort in Kessel met “Koninklijke Fanfare Maasoever XXL”! Met meer dan 20 “extra” muzikanten die ooit muziek hebben gemaakt, al dan niet bij de muziekvereniging. Vanwege corona hebben we de afgelopen 2 jaren geen vastenaovesconcert georganiseerd maar in 2023 zijn we dit wél weer van plan, en wel op zaterdag 21 januari.
In de tussentijd is de samenwerking met Koninklijke Harmonie Concordia verder gegroeid, dus we zijn sowieso al met een mooi groot gezelschap van de harmonie en fanfare samen.
Het wordt weer een prachtige avond met niet alleen muziek, maar ook zang en dans!
Net als vorige keer in 2020 willen we muzikanten, met of zonder eigen instrument, van harte uitnodigen om mee te doen met dit project. Lijkt het je leuk om eens te ervaren hoe het is om muziek te maken met een fanfare/harmonieorkest van zo’n 50 muzikanten? Meld je dan voor 25 november aan door te mailen naar info@muziekverenigingkessel.nl
De repetities starten eind november en zijn afwisselend op donderdagavond (Panningen) en vrijdagavond (Kessel). Het gaat dus om ± 8-10 repetities en een concert op zaterdagavond 21 januari in Kessel!