Op 9 februari heeft Koninklijke Fanfare Maasoever , onderdeel van Muziekvereniging Kessel, een schitterend Vastenaovesconcert gehouden. Een concert vol muziek ( Kesselse sjoenkelmedley), zang (Mannewerk, Aod Prinse, Pim van Wylick) en dans (KSV) De reacties waren overweldigend.
Ook in 2020 en wel op 14 februari, wil de fanfare wederom een Vastenaovesconcert organiseren.
Het lijkt de fanfare leuk als er met dit concert een groot aantal nieuwe (oud)muzikanten mee doen, iedereen die een muziekinstrument kan bespelen is welkom.
Het idee is:
*In december 4x een uur samen repeteren (repetitiemoment wordt in gezamenlijk overleg gepland)
* 3 nummers instuderen
* Vanaf januari op vrijdagavond van 20.00 uur tot 21.00 uur met het korps mee repeteren voor de 3 nummers (meer nummers en langer mee repeteren mag natuurlijk ook, afhankelijk van de eigen behoeften van de muzikant).
* Muziekinstrument wordt geregeld door de muziekvereniging

Heb je interesse om mee te spelen op een gezellige, kleurrijke avond, geef je dan op via info@muziekverenigingkessel.nl

We hopen dat we 14 februari 2020 veel nieuwe (oude) gezichten mogen verwelkomen.