Zondag 15 april is er een unieke samenwerking in Kessel. De slagwerkgroep van Kessel speelt eigen slagwerkmuziek waarbij er een mooie afwisseling is van klassieke muziek en hardcore muziek. Melodische instrumenten en ongestemd slagwerk vormen een chique programma. Naast deze eigen slagwerkmuziek wordt er ook gezamenlijk muziek gemaakt met de Slagwerkgroep Showorkest Harmonie Fortissimo uit Venlo. Een mooie samenwerking! Ook de slagwerkgroep van Venlo speelt natuurlijk een eigen programma. De vocals worden uitgevoerd door het in Kessel en omstreken bekende koor Aodemnoët. Zij hebben een gevarieerd repertoire van Duitse, Engelse en dialect muziek.

Kortom: een geweldig concert, dat begint om 14.00 uur in Gemeenschapshuis De Paort in Kessel. De zaal is open om 13.30 uur en de entree is natuurlijk gratis! Kom genieten van deze muzikale samenwerking.