Op 2e Pinksterdag, maandag 29 mei, organiseert Muziekvereniging Kessel samen met Kon Harmonie Concordia Panningen een sfeervol Pinksterconcert.
Het concert vindt plaats in Gemeemschapshuis Kessel Eik en begint om 10.30 uur met een optreden van de Slagwerkgroep uit Kessel. Aansluitend treden Kon. Fanfare Maasoever en Kon Harmonie Concordia samen op. Zij spelen een gevarieerd programma, waaronder de “Florentiner Mars”, fimmuziek van Peter Mancini en het concertwerk “The Saint & the city”. Verder staat er ook wat lichtere muziek op het programma zoals Sax, Wind & Funk met swingende muziek van Earth, Wind & Fire.
Bij ontvangst staat heerlijke koffie en thee klaar met verse Limburgse vlaai en ook een 2e kopje is inbegrepen bij de prijs van slechts € 3,00.