De komende 2 weken kunt u onze muziekvereniging op twee manieren financieel steunen. Die financiële steun is altijd fijn, zeker voor de kostbare opleiding.
Allereerst is daar de Rabobank Clubkas Campagne, een initiatief van de Rabobank om het verenigingsleven te versterken. Kon Fanfare Maasoever is de laatste jaren een weg van vernieuwing ingeslagen door de uitbreiding met een bigband (Ambassadors) en een joekskapel (Laot Gaon) en door opleiding op gitaar en (na de vakantie) zang
Kon Fanfare Maasoever is  één van de verenigingen waarop u kunt stemmen. Want muziek maakt slim, gelukkig, sociaal en dùs gezond!

Alle leden van de Rabobank ontvangen een persoonlijke stemkaart, en hoe meer stemmen hoe groter het bedrag dat de Rabobank doneert. Stemmen kan tussen 8 en 23 mei via de link www.rabobank.nl/pml

Geen lid van de Rabobank, maar wilt u onze muziekvereniging toch financieel steunen? Dan kunt u door op zaterdag 12 mei een mooie bos rozen van ons te kopen tijdens onze jaarlijkse Moederdagactie. Vanaf 11.00 uur komen onze leden langs de deuren met mooie rozen.