Op zaterdag 7 december organiseert Koninklijke Fanfare Maasoever in samenwerking met Kon Harmonie Concordia Panningen, een Top 2000 concert. Een concert met volop blaasmuziek en zang. Een heerlijke avond in het “Top2000 café”. Naast Koninklijke Fanfare Maasoever en Koninklijke Harmonie Concordia zal er ook zang zijn van Ginny Reintjes en Ton Janssen. Ook Mart van Knippenberg en Pim van Wylick zullen van zich laten horen.
Laat je meevoeren met de mooiste nummers ooit, van Wim Sonneveld tot Deep Purple.
De entree bedraagt € 7,50 Kaartjes zijn te koop op de avond zelf bij Gemeenschapshuis De Paort.
Mocht 7 december je niet uitkomen, dit concert wordt ook georganiseerd in Panningen en wel op zaterdag 30 november in Gemeenschapshuis in Kepèl.
Dus twee mogelijkheden om van een mooi concert te genieten.