TROMPETTISTEN & SLAGWERKERS GEZOCHT

Koninklijke Fanfare Maasoever, onderdeel van Muziekvereniging Kessel, is op zoek naar trompettisten en slagwerkers die het leuk vinden om op vrijdagavond te repeteren en met enige regelmaat gave optredens te verzorgen! Muziekplezier is de belangrijkste drijfveer van de hele vereniging! De fanfare organiseert de laatste jaren veel leuke originele optredens, zoals het film- en musical concert, het TOP2000 concert en de zeer succesvolle Vastenaoves Concerten. Soms op projectbasis met andere verenigingen, wat ook zorgt voor veel muziekplezier! Het jongste lid van de club is 12, de oudste zelfs in de 80 en wat hun verbindt is de liefde voor de muziek! Je hoeft niet in Kessel te wonen en je hoeft ook niet op topniveau muziek te kunnen maken, sterker nog, ook als je nog moet beginnen met een instrument bespelen ben je van harte welkom. Misschien heb je al eens overwogen om een instrument te gaan spelen zoals een trompet of de drums? Dan is dit ook een mooie kans want onze muziekdocenten kunnen je alles leren zodat je al snel een deuntje mee kunt spelen of slaan! Dat muziek maken goed is voor de gezondheid, is al lang bekend, dus dat is extra mooi meegenomen. Ben je benieuwd, heb je interesse, wil je eens vrijblijvend komen luisteren? Neem even contact met ons op via info@muziekverenigingkessel.nl