Op vrijdag 14 februari organiseert Muziekvereniging Kessel wederom een Vastenaovesconcert bij Gemeenschapshuis de Paort in Kessel. Het zeer drukbezochte concert in 2019 smaakte naar meer!
Uniek aan de editie van 2020 is de uitbreiding naar Koninklijke Fanfare Maasoever XXL. Meer dan 20 extra muzikanten doen aan dit concert mee, dit zijn oud-leden van de vereniging maar ook mensen die op een andere manier al langer muziek maken. Hierdoor zitten in februari bijna 60 muzikanten op het podium!! Natuurlijk is een vastenaovesconcert niet compleet zonder goede zang, en deze is ook deze editie weer volop aanwezig. Het duo Milou&Elke, beiden saxofonist bij de vereniging, zingen hun nummer “Weej danse de ganse vastenaovend door” waarmee ze op 25 januari in de finale van het TVK staan. Ook de Raegenbaogknallers zingen hun nieuwe carnavalshit!
Dansgroep “Danse squad” o.l.v. Rina Boll danst mee op een nummer van Spik&Span.
Het belooft weer een mooie avond te worden, en de entree is gratis! Aanvang concert 20.30 uur bij De Paort in Kessel.