Op zaterdag 9 februari organiseert Koninklijke Fanfare Maasoever, onderdeel van Muziekvereniging Kessel, een Vastenaovesconcert in Gemeenschapshuis de Paort!
Speciaal voor het concert heeft oud-lid Peter Keijsers een Kesselse sjoenkelmedley geschreven en ook “Ouverture Limburg” wordt voor het eerst uitgevoerd. Slagwerker Niels Verkoelen gaat de uitdaging aan met “Circus Renz”! Voor het concert is verder de samenwerking opgezocht met diverse andere Kesselse artiesten en verenigingen. Mannewerk, de Aod Prinse van Kessel, Pim van Wylick, Ruud Heines, Lea Maessen, Sjors Fassotte & Mart van Knippenberg zingen een aantal nummers. 2 Dansgroepen van KSV Kessel brengen extra sfeer met hun vastenaovesdansen!
Uit onze eigen zangopleiding gaan 2 jeugdige zangeressen een nummer ten gehore brengen en natuurlijk komen ook de Raegenbaogknallers hun succesnummer zingen.
Kortom, een heerlijke avond die je eigenlijk niet mag missen. De entree bedraagt € 11,00 voor 2 personen (oftewel € 5,50 per persoon) inclusief een rood-geel-groen welkomstdrankje! Het concert begint om 19.30 uur. Er zijn beperkt zitplaatsen (± 50), verder staplaatsen.