Op zondag 14 april vanaf 14.00 uur hebben we een geweldig voorjaarsconcert in de Paort! Net als vorig jaar hebben we gezocht naar een samenwerkende muziekvereniging. Deze hebben we dit jaar gevonden in de Drumband Semper Avanti uit Grashoek. De slagwerkgroep van Muziekvereniging Kessel staat sinds september onder leiding van Rob Haegens en dit zal het tweede optreden met Rob worden. De jeugdige groep maakt variabele muziek, met voor iedereen een uitdaging. De drumband uit Grashoek staat onder leiding van Erik van Wegberg, voor enkele van ons een bekende. Het motto van de drumband is om samen gezellig muziek te maken. We spelen een heel divers programma. Van de welbekende, traditionele slagwerkmuziek tot wereldse invloeden in melodisch slagwerk, waarbij ook het verleden en een reis door het heelal niet geschuwd wordt.
Kom genieten van een mooi concert op zondag 14 april om 14.00 uur in de Paort in Kessel. Entree is gratis.